neděle 25. srpna 2013

Negativní přístup k životu a co si o něm myslím

Znáte to? "Kurva, to je ale hnusně, net jde pomalu, oběd byl jak z první linie..." a takhle bych mohl pokračovat celý den.

Kruci fix lidi, co je to s Vámi. Nebudu vytahovat "co by za to děti v Africe dali" a jiná moudra. Nemáte snad všechno, co potřebujete? Plus spoustu kravin navíc? Hlady netrpíte, máte se kde schovat před zimou a deštěm, vykonat potřebu také máte kde. Pokud ne, tak co sakra děláte na blogu nějakýho zavšivenýho Elčiho? Šup, šup dělat něco pro zlepšení situace.

Nemáte iphone 5, herní pc za 40 litrů nebo nejnovějšího meďoura? A můžu vědět k čemu by Vám to bylo? Ahá, v reklamě jste to viděli a soused si přeci taky koupil novou káru.

Vězte tohle - k hovnu to potřebujete. Whooa, zpomal, spadl jsi na hlavu, možná si říkáte. Ruku na srdce, kdyby jste o většině dnešních vymožeností nevěděli, Váš život by pravděpodobně byl mnohem lepší. A můj taky, rovněž jsem otrokem techniky.

Určitě jste už taky svoje prarodiče slyšeli říkat, že dříve bylo líp. A víte co? Asi to bude pravda. Sice si nemohli za 10 minut stáhnout nejnovější film v super ultra HD XII. generace, ale měli vřelejší vztahy, čistou přírodu, poctivé jídlo a kdo ví co ještě.

Dnes si kvůli zamořenosti dnešního světa zábavou neumíme udržet koníčky a pozornost déle, než žába dopadne na zem (nejedná se o žábu vesmírnou skákající mezi planetami). Fuuu, co jsem to chtěl? No neva, stejně mě to už nebaví, jdu si hledat jinou zábavu :D :D

Žijte a radujte se, protože jednou žít nebudete a to, obávám se, zabere docela podstatnou část našeho času.

PS: povedlo se mi zaběhnout od tématu, ale to mi jistě prominete. Díkes, máte u mě grilované stehna vesmírné žáby.

1 komentář:

  1. Víš, co je vtipný? Že tenhle článek je docela reklamou na negativní přístup k životu :P

    V tom, co říkáš, máš pravdu. Lidi se honí za tím, co nepotřebují a co "musí mít", vládne konzum bez ohledu na následky a tak dále, jo. Ale dá se vidět něco pozitivního i na tomhle a jen na to nenadávat? To už je těžší.

    OdpovědětVymazat