sobota 31. srpna 2013

Přemnožení, co si o něm myslím já, vy a moje babička

Dneska na mě babička vyjukla s tím, že někomu pod auto skočila srna. Začala strašně nadávat, jak jsou nebezpečný, přemnožený a kdybych jí nechal pokračovat, tak zajisté srny a kanci získají nějaké ty superschopnosti a radioaktivitu.

Jediné, co jsem jí k tomu dodal, byla jednoduchá otázka "víš co je ještě přemnožený?" Dozvěděl jsem se, že tedy divoký prasata. "My", zněla moje odpověď, která jí zřejmě moc nepotěšila, po chvilce se urazila a odešla.

Ještě než odešla zeptal jsem se jí, čím že jsou srny nebezpečné, vždyť jen běhají ve svém přirozeném prostředí. To my si jezdíme ve svých naleštěných autech jak magoři, věčně někam spěchající, po svých záplatovaných silnicích, ničicích a rozdělujících přírodu.

Takže odešla a já se dal do psaní. A teď vy, co si o dané problematice myslíte? Proč máme větší nárok na přírodu, než její další obyvatelé?

3 komentáře:

  1. Elči Elči.. chudák babička :D

    OdpovědětVymazat
  2. My nemáme větší nárok na přírodu, než její další obyvatelé, jen si to stále naivně myslíme ...

    OdpovědětVymazat